Monday, January 31, 2011

k.e.r.j.a

yeah. aku post entry lagi. hanya beberapa minit lepas aku post entri ke-tama aku.jadi secara rasmi ini adalah entri aku yg ke-dua.aku sukerk!

sbb ape aku sukerk? sbb selama ni aku hengat otak aku dah lame bekarat sbb lame sgt aku xpakai utk menyusun pekataan-pekataan yg kemudiannye blh dijadikan ayat yg agak pnjg.i'm impress!

skrg aku tgh dok kat opis. sedang buat2 bizi. baru pas monthend closing. so aku xtaw nak wat ape.

ape itu monthend closing? keje aku kat cni lebey kpd payment processing atau dlm erti kata lain aku dok banking dept lah. tiap ujung a.k.a awal bulan akan ade closing account. so time ni la depa dok pulun process segala haram jadah sblm tiba waktu dan saatnya system2 yg ada dlm company ni down. jika sesapa xsempat siap keja, maka akan kedengaran la nyanyian merdu yg dialunkan oleh bos ataupun bos kpd bos kpd bos dlm company ni. kalo dah tekena tuh, sila tadah telinga and buat muka aku-paling-comel-dlm-dunia dpn bos.

ok enough psl keje. next!

1 comment:

  1. tahniah sebab masih boleh menyusun perkataan-perkataan yang kemudiannye boleh dijadikan ayat yg agak panjang. Impressed jugak! =P

    Next!

    -Axie-

    ReplyDelete