Sunday, March 20, 2011

Aku yang cool..

Tajuk entry aku hari ni pun dah cool.


Yess! aku memang cool.


Kenape?



Sebab aku dtg keje dgn pakai baju yg dah tekoyak.


Bukan koyak ckit tapi banyak.


Tapi mcm yg aku kate tadi, orang cool kena betindak bijak.


So bile aku perasan baju aku koyak dan koyakan tu makin lama 
semakin havoc,



so aku bertindak dengan cara yg bijak.



Bijak dan cool.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.










Ko nampak pin tuh??


TU je cara yg ade untuk elakkan koyakkan tu menjadi semakin menggila.


Siyes, 

kalo aku x letak pin tu, 

tak mustahil aku bekeje di opis hari ni dengan memakai tudung 
...dan berbaju tanpa lengan.
.
.
.
.
.
.

KO ADERR?

3 comments:

  1. huish, memang cool habis ni..hehehe

    ReplyDelete
  2. hehe nasib baik da sedar ye hehe

    ReplyDelete
  3. kalau bab bahankan org, laju je..

    ReplyDelete