Tuesday, March 8, 2011

Rina Rahman-Ku Ingin Bahagia



Aku taw aku bakal di 'booo' oleh wan saliskandar dek kerana aku kate aku suker lagu nih.

Arghhhhhhhhhh....... Ade mak kesah??

hehe.. kisahnye malam tadi masa aku tgh bershopping kat pasaraya econmart,
tetiba lagu ni di putarkan oleh DJ terlatih pasaraya tersebot, tewos aku sukerk!

Lirik dia x brape best sgt la. 
Tapi aku suke melodi dia.. catchy jerkk!
kat telinga aku la yang catchy nye......
Kat telinga orang lain aku tak jamin.

betapa catchy nye lagu nih sampaikan aku tak sedar lutut aku pun ikut terinjut-injut dan kadangkala bahu aku pun bergoyang-goyang mengikut irama lagu ni. 
Aku cuma tersedar bile aku ternampak bungkusan maggi dan tepung gandum masih terpegang erat kat tangan aku.
Maka aku berhenti menari.
So pagi nih, masuk opis jerk aku google dan dengar lagu nih sampai muntah.

TO Wan Hajemahwati, sila hayati lirik lagu ini. sekian.

3 comments:

  1. hiiiyerrrr~!
    apa ni kak ira..
    xbest lah.. =P
    gelak2 je dengar.. xleh hayati lirik.. hehehhhee

    ReplyDelete