Thursday, March 17, 2011

PUsH paH puSh!!!

Ni ape yg diceritakan oleh Siti pah tentang detik-detik paling mencemaskan dalam hidup dia...





siti pah: Detik paling mencemaskan dalam idup aku ialah ketika   saat aku ingin melahirkan anakku yg sulong.




mr.X : Nape pulak siti pah?
       cer citer cer citer..........




siti pah : Yelah, gile tak cemas? 
           Sampai je timing dia, aku rase cam nak terBERAK.
           Xtaw pulak aku yg tu petanda anak aku 
           yg nak tekeluar dan bukan taik.



mr.X : La...  Xkan ko xtaw tu saat ko nak kena branak?
       Ko xtaw ape maksud 'due date'?



siti pah : ye, aku taw due date aku dah telewat 5 hari,, 
           tapi aku xsangka akan tebranak hari tu!
           Sedikit vuduh bukan?


mr.X : Hmmmm...agakk vuduh la....



siti pah : Ok, dan ketika laki aku hantar aku ke hospital,
           dalam pejalanan, aku betul2 dah xleh nak tahan.
           rase nak tesembul baby tu dari lubang peranakan aku.
           maka aku suh laki aku berenti tepi jalan 
           dan aku terus meneran...........
           Syukur, segalanye selamat............. 
           anak aku selamat dilahirkan didalam keta.




mr.X : Hmmmm... sape name anak ko tuh?





siti pah : danial hakimm.........






mr X : Ohhhhhhhhhh....................
       Aku ingatkan tadi Jalani..............................










*credit to fbi.ngeeeeeeeeee............

             
       

No comments:

Post a Comment