Friday, February 4, 2011

Anda rase anda CUN?

Aku confirm korang akan jawab : YA, saya rase saya cun. Bukan cun biase tapi Super Cun!

Aku xkesah kalo org yg menjawab tu muka dia ade iras rosnah mat aris ataupun rozita che wan.
Memang xkesah lah.

Lgpun dua selebriti tu muka diorang mmg seiras.

So, siyes aku x kesah.

Ok. 

Berbalik pada moteppp aku tulis entri ni.

Sbnrnye uolls, i all rase kan, semua org mmg merase diri mereka cun. Kalo tak, mmg takkan ade istilah Control cun. Cuba korang berada di kawasan yg ramai org.
Ada x korang cenderung utk mengontrol ke cun nan korg?
Ade kan? kan? kan?
Ape sebab korang control?
Sebab korang rase korang cun. 

Ok. Aku akan bgtw korang SATU cara untuk menge'test' tahap ke agresifan diri korang dlm mengontrol cun.
Kalo korang TAK pass test ni, bermakna korang mmg pakar dlm mengontrol kecunnan diri sendiri.


Test itu berbunyi begini.

Sila pegi ke mane-mane kedai makan yg ade ramai gilerrrrrr pelanggan.
Pilih meja yg agak jauh ckit dr kaunter ,x pun dekat2 ckit ngan pintu kedai.
Sila wat ORDER. 
Tapi..........bkn melalui waiter or waitress or bai yg tukang ambik order tu...
TAK... korg kena jerit ckit. 
Kasik tuan kedai dan pelanggan2 dia yg ramai giler tu dengar suara korang.
Ape yg patot korang order??
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
MAMAK!
KASIK IKAN BILIS TIGE EKOR MASAK STIM!
BUANG TAIK EH!

and boleh jugak kalo korang nak tambah order nasik putih skali.

1 comment:

  1. xrasa control cun pun..
    selalu je menghadapi masalah2..
    salahsatu peristiwa...

    melintas di atas tar yang tak kering lagi dengan memakai selipar yang nipis..

    bayangkan.. pekerja2 tar jalan tu ada kat tepi tu.. *walaupun la bangla/india yang tak berapa nak handsome kan.. mereka tetap lelaki dan intention untuk mengontrol tu tetap ada*

    dengan confident melintas ni, sbb tgk kawan2 lintas xmelekat pun kaki dorg??

    lalu berlari dan stuck di tengah jalan! erk..
    lalu menjerit okay! dan yg sadis nye... mat2 bangla/india tepi tu tgk tanpa belas kasihan dr tepi jalan tu...
    selipa aku terlekat kot atas tar tu... haihh

    dengan confident lagi nak berkaki ayam atas tar tu..
    nahh!!! dapat terapi! tar tu panassss...
    dah la sakit.. try nak cabut selipar yg melekat kat atas jln tu... sayang weh... xnak beli selipar baru.. hahaha..

    pastu lepas da berjaya selamatkan selipar serta diri sendiri drpada dilanggar kereta.. jln dengan marah2.. pekerja2 tu gelak.. budus betul!tragis la keadaan tu..

    so dpt konklusikan saya tak la cover cun.. =P
    welll~ hahahhahahah

    ReplyDelete