Friday, February 11, 2011

Wan Hajemahwati & Wan Saliskandar

Dua tiga kapal berlayar di samudra
Ayo sahabatku kita bergembira
Bermain bernyanyi bersama menikmati indahnya dunia
Karena Sahabat untuk selamanya
Bersama untuk selamanya
Kau dan aku sahabat
Untuk selamanya setia

Berakit-rakit kita kehulu
Berenang-renang kita ketepian
Kita berbeda untuk saling mengisi
Segala kekurangan kita

mencari Sahabat untuk selamanya
Atasi semua perbedaan
Kau dan aku sahabat
Untuk selamanya… Selamanya setia

Sahabat untuk selamanya
Berbagi dan saling menjaga
Kau dan aku sahabat
Untuk selamanya… Selama-lamanya… setia…



Aku tujukan khas lagu ni tuk 2 org buddies aku..........



Sorang bernama Wan Hajemahwati Susila bt Wan Ajis atau lebey mahu dikenali sbg Bibiana Layola.
Dia punye bakat menaip yg amazing...
Aku sukerk tgk dia menaip,
skali imbas cam org tgh main piano.. 

Dan dia juga pandai membaking.........
Semua benda yg dia campak masuk dlm oven,
keluar2 je majoriti hasilnye gebu geban.
Tapi dia bagus... xpenah lokek ilmu.. 
Ape je resipi dia leh bagi kat aku. 
Tapi bile aku lak nak bakor kek, 
last-last aku yang tebakor. 
Sebab kek aku majoritinye BANTAT belaka............


p/s: BIle kek aku bantat, aku suke bagi dak2 opis aku mkn. Ade yg sampai berbuih2 mulut nak habiskan sepotong kek aku.
Ade gak yg tanpa segan silu telan kek dpn aku sambil wat muka kelat.
Aku seperti biase akan berkate,
"Owhhh... tekstur dan rase kek ni mmg nmpk mcm haremmmm tapi mmg resipi dia camtuu...betul weiii......x tipu...."
ye, aku tipu. ngeeeeeeee..............


............................................................


Dan seorang lagi bernama Wan Saliskandar bt Wan Jamel.... 
Dia ni punyai cutting figure yg menarik or gorrjess dlm bahasa venezuela. 
Potongan badan dia 34, 29,32........
Dia umpama klon Rozita che wan....
Sape tgk dia komfem mata tak kelip. 
Dia blh tergolong dlm golongan VOGUE.
(Dia yg paksa aku cakap cenggini.....).Dan dia kate lagi..
kalo aku x cakap cam ni, sesuatu yg buruk bakal berlaku.
Aku tak brani dgn ugutan dia itu...
because she knows where I live.....


Walopun dia cam gitu, kami selalu begurau senda dgn cara mempervuduhkan diri kami sesama sendiri.
Sbg contoh, wan saliskandar meminati barney & the gang. 
Lalu, aku berkate pada dia, 
"Ape ke vuduss sgt kamu ni? Barney si beruang kutub berwarna ungu tu yg kamu minati. Dah la suke menyanyi tak berhenti-henti....!"
Kataku sambil membuat gaya tarian si Barney ungu dan berlagak comel di dpn dia.

Lalu dia menjwb, 
"Ape ke vudusss sgt kamu syazira? Tariannye bkn begitu! Beginilah...................! "
Menbuka langkah tarian sambil mendepangkan tangannye....
Lalu kami beryanyi lagu, 
"One and two..Two and Three..We're happy family.....dam dam dim dam dam da da di dam da daaa......."
Agah vuduh, tapi kami bahagia saat kami bersama......... teeeeheeeeeee....





Oh ya, sblm terlupa. 
Wan Hajem.......errrr............ ape td name dia? aku dah lupe. Jap aku copy paste.


Ok. Wan Hajemahwati Susila bt Wan Ajis dan juga Wan Saliskandar bt Wan Jamel ini mempunyai hubungan saudara smell-smell the bacang..atau dlm erti kata lain.....hubungan bau-bau bacang......

Wan Hajemah ngan Wan Saliskandar ni ada hubungan belah pak sedara punye sepupu belah ayah kepada datuk yang sulung tapi anak ketiga pada nenek sebelah mak penakan adik kepada bapak sepupu kepada bapak tiga pupu dia yang ke dua pupu merangkap adik angkat yg terutama sedara kepada tiga beradik belah mak tiri atuk jiran mereka.....................

Song below is dedicated to both of you.... DAN JUGAK PADA KAWAN2 AKU YG MASIH LAGI MELEKAT DLM HATI AKU SELAMANYE......... LOVE U GUYS!! ERKK!! BUKAN! 
GURLS.....!!

No comments:

Post a Comment