Sunday, February 20, 2011

TEKA-TEKI part 1..

Ade teka-teki 'biru' untuk korang...............
.
.
.
.
.
.
.
Ape gelaran yang paling diidam kan oleh pakcik deris bin gatong, jiran sebelah umah aku 3 tahun dulu, time memula dia berjaya menjadikan diri dia seorang 'laki kepada seorang bini?'
Sape bejaya jawab dgn betul aku bagi kamu hadiah.
Aku kire sampai 3.... 
Tak dpt jwb aku tembak..
.
.
.
.
.3
.
.
.
.
.
.2
.
.
.
.
.
.
1
.
.
.
.*Kan aku dah tolong jwb kat atas tadi...................................


Jawapan:
*S*^&H^*^A&%R*&^#P*@&S**H&@O&%^@#!O*^@T@#&!@E*&@#R*******



*Credit untuk Wan Saliskandar.. dia suke ajar aku benda2 camneh..



Owh lupe nak bagitaw hadiah.
Hadiah berupa sebuah kereta toyota NEW altis......!!(yeah itulah brand keta yang telah disebut oleh Puan.indah bandaraya pada msge BBM nye satu ketika dulu..Sampai skrg aku tak tau knape..)

.
.
.
.
.
.

Dengan bayaran bulanan cuma lebey kurang RM900 sebulan dan juge deposit lebeh kurang dlm RM20ribu....
Tu je yang perlu korang bayar kat kedai. Lumayan hadiah nye..kan? kan?? 

No comments:

Post a Comment