Wednesday, February 2, 2011

Follower?

Wehhhhhhhhhh...............aku dah ade 'follower'..........

Walaupunn x ramai...........


Tapi itu aku rasekan sudah cukup mewarnai dunia blogging aku yg cukup mentah nih.


aku rase umpama blog aku disinari cahaya lampo kalimantang yang terang benderang dipasang dari bot nelayan milik Pak abu katik, Kampung Durian Tumbuh.


Terima kasih pada follower itu.


Yeah. cuma sorang...


dan follower itu ialah..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Aku.


-------Luuuuuuuuu.zer-------------------

3 comments:

  1. walau pun saya tak terlist dlm list follower.. saya masih setia mem'follow' blog ini... =D

    ms x

    ReplyDelete
  2. aku tak tau pon ko dah active berblog sekarang..so moh kite bertukar jd facebooker ke blogger..hhehee..aku dh msk kan blog ko dlm list blogger aku..welcome to the club babe!

    ReplyDelete
  3. Yurya........aku pun dah masukkan blog ko dlm list blogger aku weh...heheh....... tQ~ tQ~

    ReplyDelete